lauantai 24. elokuuta 2013

Just know you're not alone, Cause I'm gonna make this place your home

I just love my hostfamily so much! :D
Joo eli jälleen pikasesti kuulumisia ku on tapahtunu nii paljon parin päivän aikana nii oli pakko tulla kertoo :D
Eilen sain mun puhelimen. Jei! Se on sellanen iha perus puhelin ja liittymä homma maksaa vaa 35 dollarii kuussa ja se sisältää 500min aikaa puhuu ja rajattomasti tekstiviestei joten se on just hyvä mulle :)

Tänää käytii Oregonin rannikolle eli kyllä mä olin TYYNESSÄ VALTAMERESSÄ!! Nii siistii, viikon sisäl oon niiku ollu kolmen meren luona: lähin itämereltä, käväsin atlantin lähellä ja tulin sieltä tyynelle valtamerelle. Vesi oli kyllä todella kylmää mut ei se mitää ku maisema oli niin upee. Käytii myös rannalla jossa on kuvattu Twilightia :D Oli tosi kiva reissu, vaikkakin puuhun kiivetessäni tuli eka kiljasu ja omg! huudettuu koska vaa muutaman sentin pääst mun kädest meni iha valtava koppakuoriainen! Hyi!


Koulu aineiksi valitsin tälläisiä oppiaineita: englanti, us historia, matikka, valokuvaus, tanssi, musiikin säveltäminen, kuoro, teatteri, joten tuleva lukkari tulee oletettavasti olemaan aivan mahtava jos saan kaikki noi. Varalle valitsin lisää historiaa ja teatteria :D Lopullisen lukujärjestyksen nään vast ekana koulupäivänä eli 4.9. Nyt mä oon virallisesti Sunsetin oppilas ku sain mun ID kortin. Ainiii mä oon seniori joten pääsen osallistuu kaikkiin kivoihin juttuihin! :)
Mut nyt siihen isoimpaan juttuun jost halusin kertoa...mä meen Taylor Swiftin konserttiin!! Mun hostperhe oli ostannu mulle lipun sinne et meen sinne mun hostveljen vaimon kaa joka on tosi mukava ja kittie ja sen paras kaveri menee myös mut ne vaa istuu eripaikassa. Sain myös kaikkee fani krääsää :) Mun hostit on niin ihanii ku ne tarjoo melkeepä kaikki ruuat jopa karkit vaik jatkan kokoaja sen sanomist et voin ite maksaa. Tää on vaa niin uskomattoman ihana perhe et en ois oikeesti voinu parempaa pyytää :D Mut saa nähä mitä tulevaisuus tua tullessaan :D ei saa nuolaista ennen ku tipahtaa! Right?
<3 susse

10 kommenttia:

  1. No just... kävit twilightin kuvauspaikalla. Vähän noi puut oli varmaan upeita :)

    VastaaPoista
  2. Jumanziide, siistejä maisemia, ihania ihmisiä ja tOI LUKUJÄRJESTYS, sävellystä? Oikeesti? Kallio alkaa kuulostaa jo ihan tylsältä hehe. :""D

    VastaaPoista
  3. Jos elämä voi olla täydellistä, niin tämä kuulostaa melko lailla siltä:D Vau, seniori....... raukka parka joudut sitten palaamaan kakkoseksi, tuostahan ei enää ylöspäin pääse:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän se kuulostaa juu :) ja Haha nii täytyy vaa toivoo ettette te kiusaa sit muo pientä kakkosta ku tuun takas :D

      Poista
  4. Eikös me mainittu toi countryn kuuntelu siin meijän listassa :D no siis vähänkö siistiä et pääset tonne konserttiin olen kateellinen (yllättääkö enää) pidä hauskaa ja tuitui kuulostaa mahtavalta toi sun kouluskin

    VastaaPoista
  5. OHMYGOSH!! ööö... täydellistä? :D taylor swift, twilightin kuvauspaikat, koulus aineina tanssii ja teatterii...? waaau <3 mäki haluun :D

    VastaaPoista