keskiviikko 21. elokuuta 2013

Here I am this is me, There's no where else on Earth I'd rather be

Muutamia tunteja Lontoossa, Pari päivää New Yorkissa, Tunnin Phoenixissa ja Ekat päivät takana päin täällä Portlandissa!!
New York oli aivan uskomaton! Suosittelen todellakin siellä käymistä. Soft landing campista oli muutenkin todella paljon apua sillä JetLag ei sen takia iskenny hirveen pahasti päälle joten suosittelen Exploriusta kaikille vaihtoa harkitsevalle sillä leiri oli paras mahdollinen tapa aloittaa tuleva vuosi Yhdysvalloissa! :)






Mun perhe on aivan ihana!! Niil ei oo hirveesti sääntöjä joten mun elämä on melkeepä ihan samanlaista ku kotona. Mä en uskalla puhua viel paljoo et oon vaa kokoaja Yeah...Okay...Yeah... mut pysyn kaikkien jutuissa mukana et ymmärtämisessä ei oo tullu viel mitää vaikeuksii :D
Tää talo on aivan uskomaton ja VALTAVA!! :D Kolme kerrosta :D





Ekana päivänä Portlandissa tapahtu jo paljon kaikenlaista: Mun host äiti, sisko ja veli sekä Jack (koira) haki mut lentokentältä ja sit haettii jostai meksikolaisesta paikasta jonka nimee en muista todella hyvää ruokaa ja sit pirtelöt Jambo Juice nimisestä paikasta ja voin sanoo et en oo ikin syöny niin hyvää pirtelöö!! Aivan mahtavaa!!Sitten päästiikin kotiin ja Kittie esitteli mulle talon ja liikuin ympäriinsä vaa suu auki ja nauraen siit upeudesta :D Sitten täällä kävi hostmomin paras kaveri ja sen mun ikänen lapsi ja sit lähin Kittien ja sen parhaan kaverin kaa seikkailulle mun koululle mikä oli tosi pelottavaa koska siel ei ollu ketää sisällä mut kuitenki vaa hiippailtii siel ympäriinsä :D sit tultii kotiin ja host perheen vanhin poika tuli käymää vaimonsa ja kavereittensa kanssa täällä ja syötii lasagnea ja tehtii nuotio. Koko päivä oli siis todella mahtava tapahtuma rikas. :) Oon vaa niin onnellinen tästä sijoituksesta ku tää on mulle jotenki niin täydellinen :D

Ja tänää käytii kaupungilla liikuskelemassa vähän ympäriinsä ja tapasin mun aluevalvojan ja kävin seurakunnan nuorten tapaamisessa :D
Huomenna meen sit kirjautuu kouluun ja ottaa koulukuvat et saa nähä minkälainen päivä siitä tulee :D Toivottovasti saan kivoja kursseja tälle vuodelle :)



9 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta:) Paljon onnea tulevalle vuodelle! Ja päivitä usein, me (tai minä ainakin) kärvistellään täällä odotellessa... (Kade iha vähä vähä vaan :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja yritän kyllä kertoo tapahtumista niin usein kun kerkeän :)

      Poista
  2. Oh gaad ihana kuulosta! Oon niin ilonen, että sulla on tää blogi, päivittelethän tätä usein? :3 Pidä hauskaa!! T. kade :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :) ja juu yritetää mut en lupaa mitää :D

      Poista
  3. Ihanaa Susse! Tosi kiva lukee tällasta tekstiä :) Laittele paljon uutisia niin mun ikävä pysyy kurissa ;) Terveisiä isäntäperheelle ja rapsutukset Jackille!

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus! Onko sulla mitään vinkkejä, kun haluisin lähtee vaihtoon mutta vanhemmat ei millään päästäis ja sanoo sitä kalliiksi ( vaikka sitähän se kyllä onkin )? :) Kiitos jos vastaat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja juu onhan tää kallista mut täysin sen arvosta! En nyt oikee osaa sanoo mitää hyviä vinkkejä mut tee vaikka lista mihin kirjotat ylös kaikkii hyvii puolii ja jotai omaperästä miks sun on pakko päästä vaihtoon :) ja muista kertoo kui paljon tää oikeesti kasvattaa ihmisenä ja on uskomaton rikkaus tulevaisuudessa :)

      Poista
  5. OH GOSHHHHHH IHANAA IHANAA IHANAA ! <3 Ihan mahtavan kuuloinen perhe ja ihanaa et kaikki on hyvin ja jee oon niin onnellinen sun puolesta!!! En osaa sanoa mitään fiksua, mut vielä pieni fanityttöily tosta central parkin enkelistä: se on yhden mun lempisarjan tärkeä elementti, hahmot hengailee suihkulähteellä ja se on alkutunnarissa ja kaikkea, mun on pakko päästä joskus pyhiinvaeltamaan sen luo!

    VastaaPoista