sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Tore my yellow dress

LEIJONAT VOITTI PRONSSIA JÄÄKIEKOSTA, OLYMPIALISISTA!!!
Onnea Suomi!!! Oon ylpee suomalainen täällä 5-0 hävinneen USA:n mantereella. Haha :D
 
Joo sitten kuulumisiin :)
 
Helmiikuhan on melkee jo ohi ja sit tulee maaliskuu. Hui kamala mihin tää aika katoo? Täs kuussa on taas tapahtunut kaiken laista. Kuukausi alko ekalla tanssi kilpailulla joka voitettiin! Go Sunflares! :) Ja oli mun koulun talvi tanssiaisetki saman päivän iltana. Eka päivä oli siis upee ja ikimuistonen joten suuret oli odotukset loppu kuukaudelle mut helmikuu tuliki olee aika stressaava ja iski kova ikävä kavereita ku ne tanssi wanhoja koto suomessa mut nyt ku leijonat vei voiton lätkästä nii ei enää kyl yhtää harmita :D Kiitos Hannalle ku toimi skypen avulla mun kisakatsomona!
Täs meiän kisa ohjelma:
 
Kuvia tanssi kisoista ja harkoista yms sekä bali (winter dance) illasta:
Varsity team
 
JV
 


Kacie :)
 
 
Mariapaula Meksikosta, minä ja Emily <3
 
 
Mun deitti. Kyllä Weetuhan se :) Ja mä kisojen mega meikeil, haha 
Maria <33
 
6. Tätä kuuta tuli Portlandiin joka viiden vuoden välinen lumi myrsky!! Jeii lunta! :) Koulu oli suljettuna kahtena päivänä mikä toi mukavan kuuden päivän viikonlopun. Ihanaa miten lumi saa Portlandilaiset näin sekasi ku ne oli. Ihmisil meni torstaina monia monia tunteja päästä kotiin työpaikoiltaan ku lumi yllätti autoilijat ja kukaa ei sit parin päivän aikana päässy liikkuu minnekkää ku tiet täynnä lunta, ku ei lumiauroja eikä talvirenkaita. :D Rakastan lunta ja oon niin ilonen et suomes osataa toimii ku lumi tulee :)
 
 
 
 
Täs onki monena päivänä ollu tanssi harkkoi ku seuraavat kisat on maaliskuun eka päivä ja sit onki jo nationals nurkan takana. Nationals and three days at Disneyland!!! Can't wait :) Meiän tanssi kappaleena on tosiaa The great gatsby elokuvasta Over the love ja siinä puhutaa keltasesta mekosta nii siks meiän asu on keltanen mekko. Ekoihin kisoihin ei viel ehitty saada meiän virallista mekkoo mut seuraaviin sit pistetää tää päälle:
 
 
 
Helmikuu ollu siis tanssi harkkoja, kavereita ja olympialaisia ja jotain kaikkien niiden väliltä :D Maaliskuuks vaihtuu parin päivän päästä ja sitte onki enää tasa 4kuukautta kotiin <3
Kuvia helmikuun vaihtari tapaamisesta ja muutenkin elämästä täällä rapakon takana:
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 


Lou, Hannah,Weetu, minä ja Carole

<3 susse

2 kommenttia:

  1. Uijuijui, sulla ihanalla menee niin hyvin siellä! Pidä vaan kivaa, älä ikävöi tänne, hyhhyh!

    Toi keltanen kisamekko on niin sievä ääää haluan sen! Oot niin kaunis pinkissä mekossasi whiii. c: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää mimosa kiitti!!! :) <3 mä en ite hirveesti tykkää keltasesta värinä nii toi mekko ei hirvesti innosta mut kyl se on aika söpö nii hyvillä mielillä jatketaa :D ja kyllä sitä joskus saa ikävöidä ku on niin ihania ihmisiä siellä suomessa muo oottamassa <33

      Poista