lauantai 17. maaliskuuta 2012

Mä!

Kerro jotai?? Oon kuustoista vuotias tyttö joka asuu n.60 kilometrin päästä helsingistä. Mä tykkään leipoo ja mä rakastan kattoo elokuvii. Mun perheellä on kuus koiraa ja yks niist on mun oma ja täl hetkel yks meiä koirista sai kaks pentuu niin nyt meil on kaheksan koiraa. Toisel niist pennuist on jo koti ja se toinen saattaa jäädä mulle =) sit mul on kolme deguu ja kaks gerbiilii. Eli niinkuin voi päätellä mä rakastan eläimiä. Se on yks asia mikä pelottaa vaihto vuodes ku saattaa tulla mun rakkait ikävä =(... mut onneks ne näkee taas kun tulee takas =)

Doby <3 (portugalin podengo)

degut: nougat, nekku ja jumbo

Harrastukset, tulevaisuus, ystävät?? Mä harrastan viulun soittoo, tanssia, näyttelemista ja oon kohta isonen. Oon viel ysil mut hain kallion ilmaisutaidon lukioon niin saas nähä pääsenkö sinne... kesäkuus se sit selvii. Mä oon tälläne ilonen likka, joka panostaa paljon koulunkäyntiin mut viettää myös ystävien kans aikaa. Saattaa olla et tuutte kuulee aika paljon kaikist järkevist tempauksista mitä ystävien kanssa keksitään =) paril mun hyväl kaveril on myös blogi, niit voi käydä vilkasemas (: http://tuvii.blogspot.com/ ja http://mylifein-usa.blogspot.com/

mä, tuvi, helu ja nonzku

Matkustaminen?? Mä rakastan matkustamista, oon ollu perheen kans jo kolmesti autolla kiertämässä eurooppaa joten oon siis käyny monis maissa (mut jenkeis en viel) ja mä en malta odottaa ku kohta pääsen mun koulun lehmipaimenten
(semmone ryhmä ysejä) kans Ranskaa...iiiiiiii...siit tulee niin kivaa.

Miks vaihtoon, miks U.S.A.?? Haluun nähää usaa ja haluun tutustuu kunnol toisee kulttuuriin ku musta se on tosi kiinnostavaa. Haluun kokee school spiritin, osallistuu koulun jälkeisiin kerhoihin ja nähä jalkapallo matsin. Ja tietenkin halun parantaa mun englannin kielen taitoo =) Voisin keksii vaik tuhansii syit miks haluun vaihtoon ja miks just usaan mut täs nyt oli muutama.

Miks explorius?? No mä tutkailin pitkään kaikkien järjestöjen sivuja ja jotenki explorius kolahti mulle. Se on must tosi hienoo ku ne istuttaa puita korvaamaa mun lentokustannuksia ja ne auttaa afrikkalaisia lapsia pääsemään kouluun. Ne on ollu tähän asti jo tosi mukavia ja kannustavia: kun olin tilannu ilmaisen esitteen sähköpostiin niin kuukauden pääst ne soitteli mulle ja kyseli oonko kiinnostunu vaihto-oppilas vuodesta (must se oli jotenki tosi siistii) ja se haastattelija oli tosi mahtava tyyppi.

Täs nyt oli vähä jotai tietoo must et toivottavasti tuli vähä parempi kuva kenen tekstejä luet.

<3 susse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti