keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

En oo koskaan kotona vai?...hihi

Heipparallaa...Mul tulee tosiaan olee melko kiireinen viikko edes ku perjantaina oon lähössä isoskoulutus leirille jossa vietän aikaani sunnuntaihin asti. Ja maanantaina olen nonzkun ja tuvin kaa lähössä laivalle -> tukholmaan-> ja takas, ja siellä aika kuluu mukavasti keskiviikkoon asti =) (Ku tuvi oli niin ystävällinen että päätti ottaa meiät mukaan voittamalleen risteilylle thank you!! <3) Ja kaiken tämän keskellä pitäis lukea yh:n ja bilsan kokeisiin ja tehä terveystiedon tehtäväpakettii ja sit täs viel jännitetään tuleva pariisin matkaa (jonne oon siis lähös 27-30.5) ja luokan leirikoulua (14-16.5) Et kyl on täs tiedos taas paljon kaikkee vaikka pitäs kouluun panostaa iha täysil et saa hyvän päättärin ja pitäis viel pentuiki hoitaa mut onneks oon huomisen kotona ku oon tosiaa pentu vahdissa, kun porukat on poissa, nii mul on vähä aikaa tehä kaikkii koulu juttui... Nooo kyl täst selvitään :)

Matkoista lisää myöhemmin =D toivottavasti

Haluun myös mainostaa et ihana hunger games tulee viimein ensi-iltaan 23.3, mutta harmikseni pääsen katsomaan sitä vasta 31 päivä =( koska tämä viikonloppu menee siellä isoskoulutus leirillä...mutta onneksi vietän aikani hyvässä seurassa ja leffaankin lähen ihanan nonzkun kanssa.


Sais kesä tulla jo! (sit sitä vasta kotona ei olla ku kavereille annan kaiken aikani =)) Tahtoo päästä ajelee skopalla =D ja kesälle on niin paljon suunnitelmii. Ainoo syy miks en haluis viel kesää on se ku sit koulu loppuu enkä enään koskaan(?) tuu käymää mun mahtavas koulus :'(

Aamuja!!

<3 susse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti