sunnuntai 17. marraskuuta 2013

All the world's a stage

Hellouuu :)
 
Viime viikkoihin on kuulunut paljon näytelmä treenejä, itseasiassa koko tää viikko pelkästää näytelmä harkoissa koska eilen oli ensi-ilta. Ensi-ilta meni hyvin vaikka viimeisissä treeneissä tuntuki ettei saada kasattuu näytelmää hyväksi, mutta yleisö tykkäs ja nauro paljon mukana :) Esityksen jälkeen mentiin Red Robin nimiseen ravintolaan syömään kaikki yhessä ja oli kyllä hauska ilta näytelmä porukalla :D tässä kuvia näytelmän lavasteista ja puvustuksesta ja itse näytelmästä :D
Meiän näytelmä paita! I love it <3


metsä lavasteet....tätä tehtiiin kauan!

auditorium

mun asu...joo tosi upee tiiän :D ...ja rachel <3


ja kaupunkilais asu...kaikilla kaupunkilaisilla sama kamala haalari :D haha
Viime viikolla oli vika jenkki fudis peli koska hävittiin tosi tiukka playoff peli :( ja mun jalkapallo joukkueellaki oli vika peli joten enää ei oo fudis harkkoja tai pelejä...mut oon oikeesta ilonen ku se oli niin pelottavaa, haha :D mut siisteintä siinä vikas pelis oli vaikka hävittiin seki oli ku sain kyydin aivan mahtavalla autolla sinne ja takasin! Upein auto minkä kyydis oon ikin ollu :D toi vasemmalla oleva sininen mustangi kuvassa ->
 
Sain myös suomesta aivan ihanan joulusen paketin! Hymyilin vaa koko loppu päivän ku sain sen ku olin niin joulu tunnelmissa :D kiitos äiti ja isä!
 
Mitään muuta erikoista ei oo nyt viimeviikkoina tapahtunu ku näytelmä on vieny kaiken ajan mutta toivottavasti seuraavalla kerralla olis sitte hiukan enemmän kerrottavaa :D nyt hei heii!
 
<3 susse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti