maanantai 4. kesäkuuta 2012

Se on loppu nyt

Pariisin matka, ysi päivä, päättärit... kaikki ne on menny nyt ohi ja päästiin kesälomalle. Mut en vaa tiiä pitäiskö olla iloinen vai surullinen, no ainakin oon helpottunu =)

Se oli niin kauhee tunne kun älys lauantaina, siinä kaikkien edessä kävellessä eteen istumaan, et nyt me lähetää täältä koulusta eikä tulla enään takaisin, nyt mä en enää nää monia monia mun kavereita joita ennen näin viisi päivää viikossa. Mihin tää kaikki aika katos. Eihän siinä voinu muuta kun muutamat kyyneleet tirauttaa mut onneks mä en ollut ainut =) 
Mut kiitos ja kumarrus kaikille mun koulun yseille ja koululle kun sain viettää nää viimeset kolme vuotta niin mahtavassa seurassa ja kaikkein parhaimmassa koulussa

Pariisiin tosiaan lähdin sunnuntaina 27päivä mut sitä ennen oli perjantaina musiikki esitys Mäntsälä soi jossa lauloin hallelujan ja se meni iihan hyvin, tai oishan se paremmin voinu mennä mut en ainakaan saanu mitää yskä kohtausta vaikka se kyl vähä pelotti ku on ollu täs jo vähän pidemmän aikaa tällästä ärsyttävää yskää. No lauantaina olin sit isoskoulutusleirillä ja sieltä tulin jo illaks kotiin pakkailee ja nukkumaan. Sunnuntaina oli sit seittämältä aamulla lähtö lehtokentälle

Mul ois Pariisist niin paljon kerrottavaa et ehkä mä säästän teidät mun pitkiltä jorinoiltani ja näytän teille kuvia ku sitähän sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. =)

Mut sanon vaa et sunnuntaina käytiin eiffel tornis, maanantaina dieneylandissa, tiiistaina versaillesissa ja keskiviikkona louvressa. Siel oli tosi omituista ku yleensä junis oli joku soittaja, mones paikas meni sotilaita ja juoppoja ja metroihin ja juniin ei päässy ilman et meni semmosten porttejen läpi.




















Keskiviikkona pääsin nukkumaan omaan ihanaan sänkyyn mut vasta yhen jälkee yöllä, ei siin muuten mitää mut torstain meil oli ysipäivä nii olit toosi kiva mennä sinne väsyneenä, mut ei se onneks hirveesti haitannut mut täs kuvii siltki päivältä +vikalta koulupäivältä.






















Ja tänne loppuun ois viel pari kuvaa päättäri päivältä ja täs nyt näätte tän mun oma tekemän päättäri mekon, oon ihan tyytyväinen siihen, vaikka siit tuli ihan erillainen kun mitä ois aluks pitänny tulla =D niin ja kiitos helulle näist osist kuvist, oot mahtava kuvaaja <3







<3 susse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti