torstai 25. huhtikuuta 2013

It feels like the time has stopped

Ääääää ihanaaa mun yks tosi tosi hyvä frendi sai just kuulla melko varman sijotuspaikan jonne lähtee syksyllä ja oon niin onnellinen hänen puolesta. Ja tosi monelta muultakin oon kuullu et ne tietää jo sijotustietonsa mut itellä tuntuu et explorius on unohtanu mut täysin. Viime viesti koski vikaa valmennustilaisuutta: kerto siis vaa aikatauluista, ja seki tuli joskus tammikuun lopus. Koskakohan mä saan tietää minne pääsen? Ois tosi mahtavaa voida vihdoin vastata kyselijöille mihin menee ku viel ei voi.

Aika menee omalla tavallaan tosi nopeesti, enää 37 aamuu kesälomaan ja viel vähemmän kouluaamui (mihin tää aika katos?), mut jossai asiois taas tosi hitaasti kuten nyt mun vaihtari asiois. Tuntuu ettei mikää etenis mihinkää ja ihan ku en pääsiskää vaihtoon koska asia tuntuu jo niin unohdetulta/haudatulta.

Nooo kait tää täst...odottelua...odottelua vaan... ei kai muukaan auta... nooo toivotaa et tiedot tulis piakkoin niin pääsis tänne blogiinki höpöttelemään hiukan enemmän asioista :D

Mitens muut vaihtarit? Tiedättekö jo minne menette vai odotteletteko tietoja kärsimättömästi kuten minä? :)

<3 susse
ps. when the summer comes we are one big step closer my exchange-student year, iii I can't wait, time fly, fly and start the summer break :)
pps. TOMORROW I SEE JUSTIIIN <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti