perjantai 28. joulukuuta 2012

Christmas


Heii. joulu oli ja meni :) mulla oli tosi mukava perinteinen joulu ja oon tosi ilonen siitä et sain viettää jouluni rakkaimpieni ihmisten eli mun perheeni kanssa ihan rauhassa. Jouluna ei tapahtunut mitään kovin kummallista mut just se oli siinä se hienous ku se oli niin tavallinen ja kotoisa joulu nii nyt uskaltaa lähtee sitten ensivuonna kokemaan sen hiukan erillaisen joulun :D 

Se on ihanaa ku on lomaa ku mul oli ainaki kakkosjakso jotenki tosi stressaava lukios mut onneks selvisin sen ja alkoi kolmas jakso joka on ainakin tähän mennessä mennyt ihan hyvin mutta kyllä sen huomaa et ajatukset menee aina välillä vähän liikaa tulevaan vuoteen kun ei oikein jaksa eikä kerkee panostaa kolun käyntiin ja numerot laskee (mut onneks ei hirveesti) täytyy vaa toivoo et mitä lähemmäks päästä kesälomaa ja lähtöö jenkkeihin nii toivottavasti koulu motivaatio kasvaa sillä nyt se on huolestuttavan alhainen mikä on mulle iihan uutta :( mut onneks mul on ihanii kavereit jotka piristää aina jos on hiukankin allapäin ja varsinki kaikki joululahjat joita sain oli iha liikaa, tuntu jotenki et en ansaitsis niitä...et kiitti, kaikki lahjat oli upeempii ku mitä osasin odottaa, love u <3

Se on jotenki niin hämmentävää ajatella et enää on kolme päivää ja sit onki jo vuosi 2013 ja mulle toi vuosiluku on tarkottanu jo todella pitkään vaihtoon lähtemistä nii tuntuu jotenki siltä et sitte tiistaina mä oisinki jo lähössä vaikken todellakaa oo :D... SLEP- kielitesti meni kait läpi, en oo varma ku en oo saanu mitää viestii siit mut ne kyl sano et siit saa kuulla nopeesti jos ei päässy nii kait mä sit pääsin läpi :D toivottavasti... hakupaketti kummittelee vielä aina välillä mielessä sillä USA:n vastaavottava organisaattori tekee siihen koko muutoksia nii mulle lähetetään lappuja joita pitää allekirjoittaa uudelleen ja uudelleeen...huolettaa et koska ne sen mun paketin sit lähettää sinne usaa...ois iha kiva saada kuulla jo jotai edistystä eikä kokoaja ottaa askelia taaksepäin...

Myöhäiset hyvän joulun toivotukset ja oikein hyvää ja rauhallista uuden vuoden juhlaa ja mahtavaa ja ainutlaatuista tulevaa vuotta 

<3 susse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti